ساخت تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی از واجبات شروع و توسعه هر کسب و کاری است.
جذاب ترین فرمت محتوا در بین کاربران فضای مجازی ویدئو است، بررسی ها نشان داده محتوای ویدئویی جذاب،
درصد تبدیل مخاطب به مشتری را تا 60 درصد افزایش داده، و انتشار آن از طریق رسانه های مورد نظر باعث شناخت
مردم از برند شما میشود و تاثیر شگرفی در افزایش فروش و همچنین افزایش نرخ تبدیل دارد.
تیزر چیست و چرا اهمیت دارد؟
به ویدئویی که با هدف معرفی محصول یا خدمت و برند شما برای
ارایه به مخاطبان ایجاد گردد ویدئوی تبلیغاتی یا اصطلاحا تیزر
تبلیغاتی گفته میشود.
تیزر تبلیغاتی نوعی محتوای ویدئویی است که میتوانیم آن را در
رسانههای مختلف و همچنین بسیاری از پیامرسانها منتشر کنیم.
در تیزر تبلیغاتی سعی میکنیم حس کنجکاوی مخاطبان را برانگیزیم
که با انگیزه بیشتری داستان یک برند را دنبال کنند.
3 مورد از مهمترین فواید تیزر و ویدئوی تبلیغاتی
1. افزایش آگاهی از برند
شاید افراد زیادی تیزر تبلیغاتی یا مستند صنعتی کوتاه شما را ببینند ولی در همان لحظه، قصد خرید محصول یا استفاده از خدمات شما را نداشته
باشند ولی نام شما و برند شما در خاطرشان میماند.
ما در کلینیک توسعه کسب و کار تدبیرپلاس تیزر تبلیغاتی شما را به گونه ای میسازیم که به یادماندنی باشد.
2. افزایش اعتبار میان مخاطبان هدف
بررسی ها نشان داده که بیش از یک سوم خریداران یک محصول یا خدمت، به تیزرهای تبلیغاتی اعتماد نموده و پس از مشاهده این تبلیغات تصمیم به
خرید محصول یا خدمت مورد نظر گرفتهاند
وقتی تیزر تبلیغاتی یا مستند صنعتی شما در رسانه های مورد نظر منتشر گردد، بهصورت مستقیم و غیرمستقیم، باعث افزایش اعتبار برای کسبوکار
شما میگردد.
3. افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل
ویدئو یکی از فرمتهای محتوایی است که میتواند نرخ تبدیل بسیار خوبی را برای هر کسب و کاری ایجاد کند و به راحتی میتواند کسب و کارتان را از سایر
رقبا متمایز کند.
با بررسی تجربیات کسب و کارهایی که از تیزر تبلیغاتی و مستند صنعتی استفاده مینمایند مشخص گردیده که این نوع محتوا ها میتوانند تاثیر شگرفی در
افزایش فروش و همچنین افزایش نرخ تبدیل ایجاد کنند.
فرایند ساخت تیزر تبلیغاتی در کلینیک کسب و کار تدبیرپلاس
1. تعریف دقیق پروژه تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
2. برگزاری جلسه با کارفرما و تعیین هدف ساخت تیزر تبلیغاتی
3. بازدید از محل فیلمبرداری تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
4. تهیه و تایید طرح و سناریوی تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
5. مرحله پیش تولید تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
6. مرحله تولید تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
7. مرحله پس از تولید تیزر یا ویدئوی تبلیغاتی
موارد استفاده تیزر تبلیغاتی چیست؟
وبسایت و شبکههای اجتماعی
نمایشگاهها و رویدادها
همایشها و کنفرانسها
گزارش دهی و بازاریابی
رسانههای تصویری عمومی و خصوصی
سوالی دارید؟ منتظر شما هستیم.
2. پیام از طریق واتساپ یا سایر پیام رسان ها به شماره 09176206001
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |